מדיניות החזרות וביטולים

מרכז העזרה

מדיניות

משפטי

החזרות מוצר
מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו נמשכת 14 יום מרגע קבלת המוצר. אם חלפו 14 ימים מאז הרכישה, לא נוכל להציע לך החזר מלא או החלפה.
כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית. בנוסף, נדרשת קבלה או הוכחת רכישה.
נא לא לשלוח את הרכישה חזרה ליצרן ללא תיאום מראש עימנו.
לא ניתן להחזיר כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מהטעות שלנו.

החזרים כספיים
לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא"ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך.
אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, עד 7 ימי עסקים.


החזרים מאוחרים או חסרים:
במידה וההחזר לא התקבל בזמן, עבור על הסעיפים הבאים:
1. תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך / צור קשר עם חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.
2. לאחר מכן פנה לבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר.
3. אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, צור איתנו קשר בכתובת support@rggloves.co.il


החלפות
אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים או פגומים. אם אתה צריך להחליף אותו עבור אותו פריט, שלח לנו דוא"ל לכתובת support@rggloves.co.il

שילוח חוזר
עלויות המשלוח החוזר לשם החלפת פריט או החזרת פריט תחול על הלקוח. עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.
הזמן שעשוי לקחת עד שהמוצר שהחלפת יגיע עשוי להשתנות בהתאם לאזור מגוריך.

זקוק לעזרה?
צור איתנו קשר בכתובת support@rggloves.co.il לשאלות הקשורות להחזרים והחזרות.